Skip to content
Damaris Norge AS (DN) er eid av Tro & Medier, og er randsonevirksomhet for NLA Høgskolen – med særlig tilknytning til studiet Kommunikasjon og livssyn.
|
post@damaris.no
Facebook
Vimeo
Søk etter:
KRLE 8-10
Kompetansemål KRLE
Kjerneelementer KRLE
Kunnskap om kristen tro og praksis
Kjennskap til religioner og livssyn
Utforskning av religioner og livssyn med ulike metoder
Utforskning av eksistensielle spørsmål og svar
Kunne ta andres perspektiv
Etisk refleksjon
Tverrfaglige temaer
Folkehelse og livsmestring
#Identitet og menneskeverd
#Fysisk og psykisk helse
#Seksualitet og kjønn
#Eksistensielle spørsmål og svar
#Mediebruk
#Levevaner
Demokrati og medborgerskap
#respekt og toleranse
#1000 år med kristendom i Norge
#Undervisningsressurser og aktualiseringer
Bærekraftig utvikling
Fag og tro
Fag tro
Fag tro, hvorfor og hvordan?
Norsk
Engelsk
Matematikk
Naturfag
Samfunnsfag
Kroppsøving
Populærkulturen
Film og TV-serier
Kristen tro
Religiøsitet
Mennesket
Virkelighetsforståelse
Livet
Litteratur og musikk
Dataspill og sosiale medier
Kristen apologetikk
Hvem er Gud?
Hvem er Jesus?
Hvem er jeg?
Tro og vitenskap
Bibelens troverdighet
I møte med livet
Høytider og merkedager
Advent og jul
Fastetid og påske
Fastetiden
Undervisningsressurser påske
Apologetiske videoer
Påskefilmer
Skeptikerens guide til påsken
Kompetanseutvikling for læreren
Kristi himmelfart og pinse
#Uke 6
Undervisningsressurser #Min verdi
Undervisningsressurser #Skapt og elsket
Undervisningsressurser #Kjærlighet, seksualitet og kjønn
Aktualiseringer #Populærkulturen
Artikler og rapporter
Anbefalte bøker
Kompetanseutvikling for læreren
#Skjermfri
Merkedager og tradisjoner
Om oss
Om Damaris Norge
Om Damaris Skole Grs
Kompetanseutvikling for lærere
Nasjonalt lærernettverk under Veritaskonferansen
Videreutdanning for lærere ved kristne friskoler
Nyhetsbrev
Facebook
Ta kontakt
021_Tekst
Britt-Ellen Skregelid Birkeland
2020-03-23T22:50:21+01:00
https://damaris-skole-grs.no/wp-content/uploads/2020/03/021_Tekst.mp3
«021_Tekst».
Page load link
Gå til toppen