WEBINAR: Her deler lærere eksempler fra arbeidet med fag og tro i ulike fag og prosjekter på videregående og ungdomstrinn, til gjensidig inspirasjon og utfordring.

Ulike praksiser, men samme forankring og målsetning. Glimt fra forskjellige fag og prosjekter på videregående og ungdomstrinn, til gjensidig inspirasjon. Vi lærer av hverandre, med forankring i vårt mandat og våre muligheter, gitt i synlighetskravet og Fagfornyelsen.

Webinar 20.april 2021 i regi av KFF i samarbeid med Damaris Skole, ledet av Margunn Serigstad Dahle (NLA Gimlekollen/Damaris), med bidrag fra Tryggheim VGS, Lundeneset VGS, Drottningborg VGS, Oasen skole Birkelid og Egill Danielsen Stiftelse.

Nedenfor finner du video med hele webinaret, og her følger materiale fra de ulike bidragsyterne:

Passord video: ta kontakt for å få passord